Monday, July 25, 2011

TENTANG SAYA..

    Saya seorang yg kurang peramah dan susah nk bekawan ngan org lain.Biasanye org lain yg akan bekawan ngan saya dulu sbb saya x suke ckp banyak.Daripada kecik saya mmg pendiam,tapi bila dah semakin besar sikap pendiam saye semakin berkurang.Semuanye sbb cikgu2 ngan kwn2 saya yg slalu ambik berat pasal diri saya.
    Saya jugak seorang yg x suke blaja.Mase kecik2 je rajin,bile dah besar jadi malas nk blajar.Saya jugak x kisah kalo ckg tu garang ke,baik ke,sbb kalo saya rase mcm malas nk buat keje yg ckg tu bagi mesti saya x buat.Bile x buat mmg terok jugak lah kene marah nan ckg tu,tapi saya terpakse dengar jelah ckg tu marah.
    Mase kat matrik pulak,kawan2 ngan pensyarah kat sane betol2 wat saya berubah......

2 comments:

About Me

My photo
Nama penuh Muhammad Shahir Bin Kamaludin.Tak berapa peramah lagi2 bile dengan perempuan yg tak ramah dengan saya.Saya lebih suka bersahaja dalam apa2 pon bende yg saya buat.Tak berapa bersemangat kalau kene belajar,tapi lebih suke belajar lepas kene marah sebab lepas tu barulah rasa bersemangat nak belajar.Cita2 nak jadi engineer tak kisah ape2 bidang yg penting namenye engineer tapi kalo xde rezeki ape2 pon bolehla kot.