Thursday, December 1, 2011

Menyesal

   Semuanye bermula bila pensyarah BM bagi projek sketsa ngan folio.Mase tu dia suruh semua pelajar cari ahli kumpulan masing-masing.Mula-mula ingat nak buat group ngan member,pastu ade pulak budak India duduk kat sebelah aku join group die.Dalam group tu ade 4 India,1 Cina dan 2 Melayu termasuk aku.

   Ingatkan dah gempak group ni sebab ade Melayu,Cina ngan India,tengok-tengok lagi menyusahkan.Menyesal betol bile ingat balik mase member baik ajak satu group ngan diorang.Ceh,mula-mula ok la ketua bagi tugas kat semua orang pastu semua setuju dengan tugas-tugas diorang.Tapi bile ade masalah je aku jugak yang kene sattlekan.Hampeh betol la diorang ni,rase macam nak belasah je diorang ni.Pasni dah xnak satu group ngan diorang agi.Mentang-mentang la aku Melayu macam-macam keje aku kene buat sebab aku paling pandai bahasa Melayu.

 

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
Nama penuh Muhammad Shahir Bin Kamaludin.Tak berapa peramah lagi2 bile dengan perempuan yg tak ramah dengan saya.Saya lebih suka bersahaja dalam apa2 pon bende yg saya buat.Tak berapa bersemangat kalau kene belajar,tapi lebih suke belajar lepas kene marah sebab lepas tu barulah rasa bersemangat nak belajar.Cita2 nak jadi engineer tak kisah ape2 bidang yg penting namenye engineer tapi kalo xde rezeki ape2 pon bolehla kot.