Tuesday, October 18, 2011

kuiz,test ngan kuizzzzz......

        Minggu ni ade 2 kuiz ngan1 test.Dua kuiz esok pastu 1 test ari jumaat,tension la pulak rasenye.Kalo x skor nanti susahlah nak skor mase final.Harap2 boleh buat yg terbaik,tapi biasenye cume cakap je yg lebih tapi x buat pon.Sebab kalo nk buat yg terbaik kenelah study,kalo x study camne nk skor kan.Berubah menjadi lebih baik memang susah kalo diri ni mmg terlalu terok.

         Nak berubah,senang je mase cakap saya nak berubah jadi lebih baik tapi bile nak buat memang susah.Tapi lain pulak bile kita kata saya nk jadi jahatlah kejap,memang senang mase cakap ngan nak buat pon senang.Camnilah baru betol2 mencabar diri kita sama ada boleh kawal nafsu ke x sebab bile nak buat bende2 jahat memang susah nak kawal diri.Camtulah jugak diri saya ni,walaupun blaja kat sekolah agama time skolah rendah ngan menengah tapi x boleh jadi org yg lebih baik pon.Semuanye sebab x ikhlas mase blaja kot.Ape2 pon harap2 nnti boleh jadi ape yg kita harapkan............

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
Nama penuh Muhammad Shahir Bin Kamaludin.Tak berapa peramah lagi2 bile dengan perempuan yg tak ramah dengan saya.Saya lebih suka bersahaja dalam apa2 pon bende yg saya buat.Tak berapa bersemangat kalau kene belajar,tapi lebih suke belajar lepas kene marah sebab lepas tu barulah rasa bersemangat nak belajar.Cita2 nak jadi engineer tak kisah ape2 bidang yg penting namenye engineer tapi kalo xde rezeki ape2 pon bolehla kot.