Wednesday, October 12, 2011

Pertama kali

   Buat pertama kalinye,saya buat persediaan yg secukupnye untok menjawab kuiz calculus hari ni walaupun baru pagi tadi start study.Ini dah kira cukup memberangsangkan sebab mase kat matrik dulu ade kuiz ke,ups ke study mcm x study je sebab cume belek2 buku tu je.Dah la belek2 je pastu lebih kurang 5 minit je pastu ape lagi mule la main game.
 
    Huh,bila dah sedia nak amik kuiz calculus mase tu lah kelas cancel.Memang x boleh belah betol la.Mase x matrik dulu xyah wat persediaan pon memang x kisah pon ade kuiz ke xde,kalo ade buat je la sekadar termampu walaupun x mampu tapi kalo xde memang best gilerlah rasenye.

    Tapi bile dah ade kat u ni rasenye kene sentiasa bersedia x kisahlah ade kuiz ke test ke sebab lecturer kadang2 boleh buat kuiz secara mengejut.Kat sini memang x same macam kat matrik sebab mase kat matrik kalo kuiz fail pon boleh dapat A tapi kat u semuanye kene seimbang barulah boleh dapat A.Rase macam nak gelak je bila ingat balek mase kat kmns sebab cikgu2 kat sane banyak tolong saya untok skor dalam perikse,ape yang saya buat cume study sikit selebihnye bergantung kat cikgu2.Kalo diaorang tau saya camtu mesti kene marah nanti,hahahahahah..........Ape2 pon saya bersyukur sangat sebab cikgu2 kat kmns baik dan saya juga dah banyak meyusahkan diaorang sebab banyak sangat bergantung kat diaorang.

    Cikgu Azlaini,walaupun garang sebab sayalah budak yang salalu kene marah dengan dia,pastu ketuk2 tangan orang dengan bagi special exercise yang bertimbun-timbun pastu mase yang dia bagi kejap je,ape2 pon memang best sebab dia cume bagi kat saya sorang je kerje2 tuh.Saya pon sebenarnye x paham kenape dia tolong saya walaupon ade ramai lagi orang lain yang bermasalah.Mungkin sebab saya budak yang paling nakal kot,sebab Cikgu Sha pon ade cakap saya ni budak paling nakal sebab selalu main2 dalam kelas.

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
Nama penuh Muhammad Shahir Bin Kamaludin.Tak berapa peramah lagi2 bile dengan perempuan yg tak ramah dengan saya.Saya lebih suka bersahaja dalam apa2 pon bende yg saya buat.Tak berapa bersemangat kalau kene belajar,tapi lebih suke belajar lepas kene marah sebab lepas tu barulah rasa bersemangat nak belajar.Cita2 nak jadi engineer tak kisah ape2 bidang yg penting namenye engineer tapi kalo xde rezeki ape2 pon bolehla kot.